Elterjedt és köztudott tény, hogy ha a ruházkodásról és a ruhák beszerzéséről van szó, akkor a nők azok, akik jártasabbak és profibbak ebben. Az alábbiakban vizsgáljuk ezt meg egy kicsit jobban a TGI adatai alapján.

Általánosságban elmondható, hogy a gyengébbik nem tagjainak fontosabb a külső megjelenés és az egyéni  stílus, így nem meglepő, hogy a ruhák/ divat vagy vásárlási  tippek iránt inkább ők érdeklődnek, és a ruházkodásra is többet költenek, mint a másik nem képviselői. Ha akciót biztosító kuponok és utalványok felhasználásáról van szó, szintén a nők mutatkoznak leleményesebbnek  (42% vs. 58%). De nem csak leleményesebbek, hanem áldozatkészebbek is, ugyanis egy bizonyos dolog megszerzése érdekében, akár a mindennapi cikkek egy részéről is képesek lemondani (46% vs. 54%). A hölgyek annak ellenére, hogy többet költenek, igyekeznek a lehető legalacsonyabb árat keresni és kitartani egy-egy megkedvelt márka mellett is.

Összességében elmondható, hogy a vásárlás egy többtényezős komplex feladat, amely  alapos tervezést igényel, ebben pedig a hölgyek verhetetlenek. Kedves nőtársaim, irány a pláza!